laptop met internet!
U ziet reacties 1 t/m 1.
|
20-08-2011 10:02 uur
|
|
jenniek
1 bericht
|
hallo allemaal,
ik lig nu al 12 dagen in het ziekenhuis...
maar gelukkig is er veel te doen, en ze zijn allemaal heel aardig!:D s ochtends en s middags ga ik naar de activieteitenruimte, en spelletje doen of knutsellen, en al het mooi weer is ga ik ook wel eens naar buiten. gelukkig heb ik ook regelmatig bezoek, en word ik niet vergeten. maar soms ben ik toch nog wel een poos alleen, vooral s avonds, maar daar hebben ze hier ook aangedacht: ik mag een laptop lenen!! dat vind ik echt super leuk, zo kan ik ook contact met mn vrienden houden, want er zit internet op!:D
groetjes jenniek
hallo allemaal, ik lig nu al 12 dagen in het ziekenhuis... maar gelukkig is er veel te doen, en ze zijn allemaal heel aardig!:D s ochtends en s middags ga ik naar de activieteitenruimte, en spelletje doen of knutsellen, en al het mooi weer is ga ik ook wel eens naar buiten. gelukkig heb ik ook regelmatig bezoek, en word ik niet vergeten. maar soms ben ik toch nog wel een poos alleen, vooral s avonds, maar daar hebben ze hier ook aangedacht: ik mag een laptop lenen!! dat vind ik echt super leuk, zo kan ik ook contact met mn vrienden houden, want er zit internet op!:D groetjes jenniek
|
Reactie plaatsten
U moet zijn ingelogd om te reageren.