Thuis of in het ziekenhuis bevallen?
U ziet reacties 1 t/m 3.
|
16-02-2009 11:25 uur
|
|
Communicatie
6 berichten
|
Thuis of in het ziekenhuis bevallen. Die keuze is heel persoonlijk. Weet u al waar u gaat bevallen? Op 15 april wordt er overigens een voorlichtingsavond gehouden in Ziekenhuis Gelderse Vallei.
Thuis of in het ziekenhuis bevallen. Die keuze is heel persoonlijk. Weet u al waar u gaat bevallen? Op 15 april wordt er overigens een voorlichtingsavond gehouden in Ziekenhuis Gelderse Vallei.
Gewijzigd door Communicatie op 01-04-2009 om 14:10
|
| |
Webmaster |
|
13-03-2009 16:33 uur
|
|
Anne
1 bericht
|
Hallo
Ik ben 9 april 2007 bevallen van een gezonde zoon. Ik had al niks met een thuisbevalling, en maar goed ook, omdat mijn zoontje het op het laatst benauwd kreeg werd hij gehaald met de vacuüm pomp. 1 ruk en een knip en hij was er!! Ik moest 2 nachtjes in het ziekenhuis blijven en kon geheel uitgerust naar huis met mijn zoontje.
Nu ben ik zwanger van mijn 2e kindje en ga weer in het ziekhuis bevallen (heerlijk geen prut thuis:D )
Groetjes Anne
Hallo
Ik ben 9 april 2007 bevallen van een gezonde zoon. Ik had al niks met een thuisbevalling, en maar goed ook, omdat mijn zoontje het op het laatst benauwd kreeg werd hij gehaald met de vacuüm pomp. 1 ruk en een knip en hij was er!! Ik moest 2 nachtjes in het ziekenhuis blijven en kon geheel uitgerust naar huis met mijn zoontje. Nu ben ik zwanger van mijn 2e kindje en ga weer in het ziekhuis bevallen (heerlijk geen prut thuis:D )
Groetjes Anne
|
Reactie plaatsten
U moet zijn ingelogd om te reageren.