Benieuwd wanneer uw operatie gepland staat? Wij bellen u als uw operatiedatum bekend is. U hoeft hiervoor geen contact op te nemen met het ziekenhuis. Lees meer over onze wachttijden

Overig contact

Algemene vragen

Heeft u een algemene vraag voor Ziekenhuis Gelderse Vallei, bijvoorbeeld over bezoektijden, mee-eten, parkeren etc. bel dan naar (0318) 43 43 43. De medewerkers van onze receptie helpen u graag. U kunt uw vraag ook doorgeven via het contactformulier

Vragen over MijnZGV uw online medisch dossier

Mijn ZGV is uw beveiligde, online patiëntenportaal. U kunt in MijnZGV:

  • uw afspraken in het ziekenhuis bekijken
  • delen van uw medisch dossier bekijken, zoals uitslagen van onderzoeken
  • gebruikmaken van online zorg, zoals e-Zorg
  • uw persoonlijke gegevens bekijken en deels wijzigen

Lees hier waar u vragen over MijnZGV kunt stellen.


Contact met een patiënt

U kunt ook contact opnemen met een patiënt, bijvoorbeeld door een e-card of post te sturen of te bellen.

Klacht doorgeven

Wanneer u een klacht heeft, kunt u deze doorgeven aan onze klachtenfunctionaris.

Suggestie of compliment doorgeven

Heeft u een suggestie voor ons, of wilt u een compliment doorgeven? Dat kan via de volgende contactformulieren:

Wilt u als redactie of journalist meer weten over Ziekenhuis Gelderse Vallei, een vraag stellen, een interview afnemen of beeld- of geluidsopnames maken? Neem dan contact op met de afdeling Communicatie en Marketing. 
Alle informatie vindt u hier. 

Voor basisscholen of leerlingen

Wij vinden het belangrijk om basisschoolkinderen kennis te laten maken met het ziekenhuis. Daarom is het mogelijk om:

Cliëntenraad en kinderadviesraad

Onze adviesraden vertegenwoordigen de belangen van patiënten, hun naasten en bezoekers. Met behulp van deze adviesraden kunnen wij de zorg beter afstemmen op hun behoeften. Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met de: 

  • cliëntenraad
  • kinderadviesraad