Web Content Viewer
- ${title}
Klacht indienen
In Ziekenhuis Gelderse Vallei doen we er alles aan om u zo goed mogelijk te behandelen, verzorgen en te begeleiden. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over uw behandeling, verblijf in het ziekenhuis of over de manier waarop u bent benaderd. We stellen het op prijs als u in dat geval uw klacht of ongenoegen aan ons doorgeeft. Dit biedt ons de mogelijkheid om samen de zorg te verbeteren.
Heeft u een klacht over uw medische of verpleegkundige behandeling?
Bespreek dit dan bij voorkeur direct met de betreffende zorgverlener. Meestal is dat de beste, eenvoudigste en snelste manier om uw klacht op te lossen. De medewerkers van het ziekenhuis staan hiervoor open en proberen samen met u tot een oplossing te komen. Door uw klacht te bespreken met de betrokken medewerker geeft u hem/haar de mogelijkheid iets te herstellen of te verbeteren.
Lost dit uw probleem niet op of vindt u het prettiger om er met een ander over te spreken? Dan kunt u uw klacht of ongenoegen op de volgende wijze aan ons kenbaar maken:
Web Content Viewer
- ${title}
Heeft u een klacht over uw rekening?
Klachten/vragen die gaan over ontvangen facturen, financiële vergoeding van de zorg, de kosten van uw nota, de tarieven of het eigen risico kunt u richten aan de afdeling Zorgadministratie.
Zij zijn van maandag tot en met donderdag van 09.00 – 12.00 uur en van 13.00 – 15.00 uur bereikbaar op (0318) 43 60 40.
U kunt ook het contactformulier invullen: klik hier.
Meer informatie vindt u bij veelgestelde vragen over uw factuur: klik hier.
Heeft u een klacht over laboratoria of prikposten?
Voor klachten over bloedafname, inleveren urine, ontlasting of speeksel kunt u terecht bij Dicoon.
Klik hier om direct naar het klachtenformulier van Dicoon te gaan.
Heeft u vragen/opmerkingen over MijnZGV? Of heeft u hulp nodig bij digitale zorg?
U kunt hiervoor contact opnemen met de helpdesk Digitale zorg via 085- 1304 575 of info@helpdeskdigitalezorg.nl. U kunt ook bij de digicoach in de centrale hal van het ziekenhuis terecht of kunt uw vraag direct stellen via het contactformulier: klik hier.
Heeft u een klacht over de zorgverlening?
Voor klachten over uw medische of verpleegkundige behandeling kunt u het klachtenformulier invullen. Uw klacht komt dan direct bij de klachtenfunctionaris terecht. Zij neemt contact met u op om de klacht te bespreken. U krijgt, indien gewenst, bij het invullen van het klachtenformulier een kopie toegestuurd.
U kunt ook telefonisch contact opnemen met de klachtenfunctionaris via (0318) 43 43 60. Let op: het kan voorkomen dat de telefoon niet opgenomen kan worden, omdat de klachtenfunctionaris op dat moment al in gesprek is of in een afspraak zit. U kunt altijd een bericht inspreken. De klachtenfunctionaris belt u dan op een later moment terug.