Web Content Viewer
- ${title}
Klacht indienen
In Ziekenhuis Gelderse Vallei doen we er alles aan om u zo goed mogelijk te behandelen, verzorgen en begeleiden. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over uw behandeling, verblijf in het ziekenhuis of over de manier waarop u bent benaderd. Wij horen het graag als u niet tevreden bent en vragen u om uw ervaringen en klachten bij ons kenbaar te maken. Dit biedt ons de mogelijkheid om samen met u naar een oplossing te zoeken en om onze zorg te verbeteren.
Wat kan ik doen?
Een klacht bespreekt u het beste direct met de betrokken medewerker, arts of leidinggevende van de afdeling. Een gesprek neemt vaak al veel onvrede weg. Lost dit uw probleem niet op? Of vindt u het prettiger om er met een ander over te spreken? Dan kunt u contact opnemen met een klachtenbemiddelaar, bijvoorbeeld door onderstaand klachtenformulier in te vullen.
Velden met een * zijn verplicht.
HCL Leap Portlet
- ${title}