Contact

Heeft u een vraag over uw persoonlijke gegevens?

U kunt een aantal gegevens zelf aanpassen in MijnZGV: telefoonnummer, e-mailadres, huisarts, apotheek en tandarts. Andere persoonlijke informatie kunt u zelf niet aanpassen. Wij krijgen deze informatie automatisch door via verschillende (overheids)instanties.

Heeft u een medische vraag?

Bij uw volgende afspraak vertelt uw behandelaar wat de informatie in uw medisch dossier betekent. Heeft u een dringende medische vraag die niet kan wachten? Bel dan met (0318) 43 43 45 (maandag t/m vrijdag tussen 8.30 uur en 17.00 uur).

Heeft u een andere vraag? Kom langs of bel! 

Bekijk dan de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen, of komt u er niet uit? Kom dan langs bij het MijnZGV-loket in de centrale hal van Ziekenhuis Gelderse Vallei. Een van onze digicoaches helpt u graag op weg van maandag t/m vrijdag van 8.30  17.00 uur.

Stelt u liever telefonisch uw vraag? Dat kan! Bel met de Helpdesk Digitale Zorg (maandag t/m vrijdag tussen 8.30 uur en 17.00 uur) via 085  130 45 75. 

Helpdesk Digitale Zorg is ook te bereiken via de mail: info@helpdeskdigitalezorg.nl