Vragen over MijnZGV en MijnZGV-app

Heeft u hulp nodig met MijnZGV? Kies dan uit een van onderstaande opties.

Heeft u vragen over DigiD? Of wilt u inloggen met DigiD en u heeft nog geen SMS-code? Informatie hierover vindt u op www.digid.nl.

Hulp met MijnZGV in het ziekenhuis

Vindt u het fijn om in het ziekenhuis door een van onze medewerkers geholpen te worden? Loop dan langs bij het MijnZGV-loket. Deze bevindt zich in de centrale hal van ons ziekenhuis, achter de aanmeldzuilen in het glazen huisje. Van maandag tot en met vrijdag is het mogelijk om binnen te lopen. 

Hulp met MijnZGV via de telefoon

Bent u thuis en heeft u vragen over MijnZGV? Neem dan contact op met de Helpdesk Digitale Zorg. Zij zijn van maandag tot en met vrijdag (8.00 — 18.00 uur) te bereiken via 085 — 130 45 75. Buiten deze tijden bellen is ook mogelijk: u wordt de volgende werkdag direct teruggebeld. Kijk op www.helpdeskdigitalezorg.nl voor meer informatie. 

Hulp met MijnZGV via onderstaand contactformulier

This portlet is not configured, or the settings are incorrect. Use "Edit Shared Settings" to select an application, or contact your administrator for assistance.
The form you are attempting to access is unavailable. Try again later, or contact a system administrator for assistance.
Loading...