E-mail verficatie niet gelukt, extra controle e-mailadres

Wij verzoeken u nogmaals in MijnZGV te controleren of uw e-mailadres juist is ingevuld:

  • Ga in MijnZGV naar ‘mijn gegevens’.
  • Controleer bij ‘Adres- en contactgegevens’ uw e-mailadres.

Is uw e-mailadres onjuist ingevuld?

  • Wijzig onder ‘Adres- en contactgegevens’ uw e-mailadres en sla uw wijzigingen op.
  • Om te controleren of uw e-mailadres juist is, ontvangt u een e-mailbericht. Ga naar uw e-mail, open het e-mailbericht van Ziekenhuis Gelderse Vallei en klik eenmalig op de hyperlink in het bericht. Dit kan even duren. Klik niet nog een keer op de link.
  • Ga terug naar de webpagina MijnZGV. In MijnZGV verschijnt daarna een bericht dat uw e-mail succesvol geverifieerd is.

Is uw e-mailadres juist ingevuld?

  • Ga in MijnZGV naar ‘Mijn gegevens’.
  • Controleer bij ‘Adres- en contactgegevens’ of er onder uw e-mailadres een hyperlink staat ‘E-mail niet geverifieerd.
  • Staat deze hyperlink er niet? Dan hoeft u niets meer te doen. Uw e-mailadres is correct opgeslagen.
  • Staat deze hyperlink er wel? Klik dan op de hyperlink.
  • Ga naar uw e-mail, open het e-mailbericht van Ziekenhuis Gelderse Vallei en klik eenmalig op de hyperlink in het bericht. Dit kan even duren. Klik niet nog een keer op de link.
  • Ga terug naar de webpagina MijnZGV. In MijnZGV verschijnt daarna een bericht dat uw e-mail succesvol is geverifieerd.

Heeft u nog vragen?

U kunt eventueel contact met ons opnemen door het contactformulier in te vullen. Klik daarvoor hier.