Toegankelijkheid

Ziekenhuis Gelderse Vallei wil dat iedereen alle informatie op haar websites goed kan gebruiken, lezen en begrijpen. Daarom besteden we aandacht aan gebruiksvriendelijkheid, toegankelijkheid en vindbaarheid.

Digitale toegankelijkheid

Ons doel is dat onze websites, digitale systemen en mobiele applicaties toegankelijk zijn voor zo veel mogelijk mensen. We zorgen ervoor dat we continue blijven verbeteren om het optimale resultaat te bereiken. Onafhankelijke deskundigen toetsen (onderdelen van) onze websites op toegankelijkheid, vindbaarheid en gebruiksvriendelijkheid. Gevonden knelpunten lossen wij op in samenwerking met onze leveranciers.

De streefdatum waarop de website volledig zal voldoen: 31-05-2021.

Feedback en contactgegevens

Loopt u tegen een toegankelijkheidsprobleem aan? Of heeft u een vraag of opmerking over toegankelijkheid? Neem dan contact op via dit formulier.

Wat kunt u van ons verwachten?

  • Binnen 5 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging.
  • We informeren u over de voortgang en de uitkomst.
  • Binnen 3 weken is uw verzoek afgehandeld.
  • Handhavingsprocedure

    Bent u niet tevreden met de manier waarop uw klacht is behandeld? Of hebben we niet op tijd gereageerd? Dan kunt u contact opnemen met de Nationale Ombudsman.