Een beeldbelafspraak met uw zorgverlener

Het is mogelijk dat de afspraak  met uw zorgverlener via beeldbellen plaatsvindt. Hieronder leest u hoe een beeldconsult in zijn werk gaat en beantwoorden wij de meestgestelde vragen.

Hoe weet ik of mijn afspraak in het ziekenhuis is of via beeldbellen?

Is uw afspraak telefonisch of online via een beeldscherm (beeldconsult)? Dan krijgt u direct na het maken van de afspraak vanuit WeSeeDo een bevestigingsmail met informatie en een link naar het gesprek.

In het online patiëntenportaal MijnZGV ziet u ook of uw afspraak via beeldbellen is. Daar vindt u altijd de meest actuele informatie over uw afspraak.

Hoe gaat een beeldconsult in zijn werk ?

Wij vragen u om 10 minuten voor de aangeven afspraaktijd op de link in de bevestigings e-mail van WeSeeDoo te klikken. U bent dan op tijd in de digitale wachtkamer. Uw zorgverlener start het beeldconsult  rondom de afgesproken tijd op. U ziet dit in het scherm en u hoort een meldingsgeluid.

Wat heb ik nodig voor een beeldconsult?

Voor het beste resultaat heeft u het volgende nodig:

  • een computer, laptop, tablet of smartphone met camera, microfoon en speaker
  • een goede internetverbinding
  • voor Windows- en MacOS gebruikers adviseren wij om gebruikt te maken van Google Chrome

Is beeldbellen veilig?

WeSeeDo voldoet aan de eisen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Uw e-mailgegevens worden altijd beschermd en vertrouwelijk behandeld door We SeeDo  en alleen eenmalig gebruikt voor het WeSeeDo gesprek. Wij verstrekken geen gegevens aan derde partijen. Daarnaast wordt gespreksdata niet opgeslagen en draait WeSeeDo volledig op Nederlandse servers.