Patiëntencontactcentrum

18 december 2015

Het patiëntencontactcentrum is een feit. Alle externe telefonie voor de poliklinieken komt vanaf nu binnen op het patiëntencontactcentrum. Voor verwijzers zijn er medische lijnen en dienst/cordlessnummers waarmee de poliklinieken en medisch specialisten rechtstreeks en met voorrang kunnen worden bereikt.

Op 20 april gingen de eerste poliklinieken voor hun externe telefoonverkeer over naar het patiëntencontactcentrum. Op 16 november ging als hekkensluiter de polikliniek kindergeneeskunde over. De telefonische bereikbaarheid van de poliklinieken is hiermee voor patiënten sterk verbeterd.

Medische lijn voor intern gebruik

Voor zorgaanbieders heeft iedere polikliniek een medische lijn waarmee zij rechtstreeks en met voorrang kan worden bereikt. Deze nummers zijn voor organisatorische vragen. Voor snel contact met de dienstdoende medisch specialist rond medische spoedvragen blijven de rechtstreekse (dienst/cordless) nummers te gebruiken.

In april dit jaar verstuurde het ziekenhuis naar de huisartsen, specialisten ouderengeneeskunde, tandartsen, orthodontisten en apothekers een overzicht van rechtstreekse dienst/cordlessnummers van de medisch specialisten en de nummers van de medische lijnen van de poliklinieken van Ziekenhuis Gelderse Vallei. In januari versturen we een nieuw geactualiseerd overzicht.

Nieuwsoverzicht
Suggesties?
Complementary Content
${loading}

Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid